tisdag 12 mars 2013

Och nu kommer mer reklam!

Ehhrm, jag vill inte vara sån (jo, det vill jag) men när jag surfar runt på era bloggar så ser jag att förvånansvärt få av er har tipsat era läsare om min och KattaKvacks preggoblogg. Det är ju jättekonstigt?

Jag förstår att ni kanske har haft mycket göra och så, eller helt enkelt inte tycker att det är intressant med en blogg som uteslutande handlar om att bära ett barn, tänka på att bära ett barn, tankar om att föda ett barn, tankar om att det barnet sen ska ha ett namn osv, men handen på hjärtat – spelar det någon roll? Vi är ju kompisar, och kompisar skryter väl om sina kompisar inför sina andra kompisar? Trodde jag i alla fall. *martyr*

6 kommentarer:

  1. Men vet du! Jag har länge tänkt att jag ska tipsa om den! Men jag är väl en av di där som har haft så jävla mycket att göra ;)Sorry, ska skära ner lite på mina åtaganden. Och ge er ALL cred ni förtjänar. Okej?

    Fast jag har dock en liiiiiten liiiten negativ sak att komma med. DET GÅR INTE ATT KOMMENTERA om man inte har ett google konto eller nåt av de andra alternativen. Så fixa gärna det =)

    Hejsvejs!!

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt inte hunnit! Men det har stått på min att -göra-lista sen jag fick reda på den. Tålamod!

    SvaraRadera
  3. Lena, jag fixade det i går morse. hade helt glömt att ändra den inställningen. Så nu går det!

    SvaraRadera
  4. Men det är väl lite så att just en preggoblogg är mest intressant när man är preggp/preggosugen? Även när jag var preggo, var jag inte ens särskilt sugen på preggobloggar. Nyfödda bebisbloggar dock....

    SvaraRadera