söndag 7 april 2013

Kära dagbok...

...det är inte jag, det är du. Eller rättare sagt, det är all FREAKIN' jävla spammail som förpestar min inkorg och mitt liv. Men det är ju inte ditt fel, så jag förstår inte varför jag skulle sluta blogga för det.

Men nu har jag satt sådan där ordverifiering på kommentarerna, så om ni ser lika dåligt som jag så kommer det bli rätt glest med kommentarer överlag, men hellre det än att psykiskt vada runt i ett hav av skräppost känner jag.

Så, nu är detta lilla blogguppehåll officiellt över. Jag slänger in en kamphund med en jordgubbe på hövve och så tar vi det därifrån, okej?

3 kommentarer:

  1. alltså! jag tycker så mycket om att läsa din blogg! har gjort det en hel mängd månader men är allt som oftast alldeles tyst och osynlig här inne. men alltså! med en bild på en kamphund med en jordgubbe på hövve kunde jag inte klicka mig vidare utan att säga: HEJ! du är grym! och jag blev så himla uppriktigt jätteglad när baby kenneth visades upp, så tokigt hur glad man kan bli för någon man ju ej känner tvåvägs. jo men ja men det var det det! hejsvejs!

    SvaraRadera
  2. Du vet, att få spam innebär att du är poppis! Annars hade du inte fått någon spam alls! Tröst? Kanske.

    Nu ska jag kisa och vrida huvudet några gånger för att kunna avgöra vad det står i verifikationen.

    MVH
    Hon som saknar fallenhet för bokstavsgåtor men kämpar på ändå

    SvaraRadera
  3. HAHA gulligt. mat på djur!

    SvaraRadera