onsdag 24 april 2013

Rapport från dagens zen-träning:

Tränar på att inte känna mig kass som bara suttit hemma och glott hela dagen, men bloody hell vad jobbigt det är att bygga en människa när den människan samtidigt kör värsta fettbyggar-racet själv. Över ett hekto ska Baby Kenneth gå upp bara den här veckan, alltså - hela ungen VÄGDE typ ett hekto nyss?!? Inte konstigt att min energi bara sugs upp av den lille ockupanten!

Och på Instagram lägger folk upp bilder från svettiga löppass i kvällssol OCH JAG VILL OCKSÅ KUTA, inte ligga här och gäspa käkarna ur led! Buuhuu, extremt synd om mig!

Nej just det, nu ska jag inte hetsa upp mig. Zeeeeeen var det ja... Jag går och lägger mig nu, klockan 19:22. Och jag har INTE diskat. Men jag är faktiskt gravid i sjunde månaden.

1 kommentar:

  1. Förutom att jag tycker att det verkar sjukt scary att nåt ska leva inuti mig så skulle jag kanske vara en perfekt gravid. Jag ÄLSKAR att ligga still och ta det lugnt liksom. Vi kan byta om du vill?

    SvaraRadera