fredag 10 maj 2013

Försommar, kanske den bästa årstiden?

Det här måste ju vara den bästa delen av året egentligen? Man har fortfarande vintern i så färskt minne att hjärtat slår en frivolt bara man ser ett grönt blad, det är varmt men inte för varmt och det finns fortfarande en chans att sommaren som är på ingång inte kommer regna bort.

Eftersom jag börjar jobbet sjukt tidigt så slutar jag även sjukt tidigt, och efter att ha krånglat av mig mc-stället (det börjar bli tight nu) så placerade jag mig och Alfie på altanen för lite gött lunchhäng. Aaaahh. Sämre fredagar har man ju haft!

Ps: Läser förresten en mycket spännande bok nu som ni kanske ser, recension på andra gravidböcker finns på PreggoPreggo för den nyfikne!

1 kommentar:

  1. Amen på att älska försommaren, med exakt samma motivering som din! =)
    /CC

    SvaraRadera