fredag 7 juni 2013

Anledningen till bloggtystnaden...

Dessa människorna alltså, woohoo!
...är inte att det kommit någon bäbis, utan att vi har fullt upp med flytten. Och även om jag inte stressar och bär utan bara håller koll/pekar med hela handen/etc så tar det ganska mycket tid - MEN NU ÄR DET KLART! Alla Malmögrejer och alla Åhusgrejer är samlade och vi går runt och klappar händerna av förtjusning över hur fint det blir här!

Dessutom har datorn flyttats från ett dammigt golvhörn till ett bord, vilket innebär att jag och min 31-veckorsmage kommer åt den utan att Baby Kenneth trycker upp mina inälvor i halsen på mig, vilket såklart underlättar användningen av den.

Och - jag har sagt det förr och jag säger det igen - herregud vad glad och tacksam jag är över alla fina vänner vi har som hjälpt till att bära och slita och packa upp. Hade inte klarat detta utan all hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar