söndag 16 juni 2013

Woohoo, roadtrip!

5 kommentarer:

  1. Roadtrip är tamejfan det bästa som hänt sedan skivat bröd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur!? Snacks, vyer och bra sällskap – vad mer kan man begära?

      Radera
  2. Blev ruskigt avis när jag såg var du for!

    Jag har skoj-skrämt mammas nya kille att vi ska ta en familje-roadtrip till Ullared. Han har tagit det med ro, och sagt att det går bra, bara han får köra. Men nu sätter jag mig fan inte i en bil efter förra helgens knas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det förstår jag, SHIT vad läskigt! Du kanske känner någon som har en stor bil så du liksom kan... ligga ner? Ingen rastlös kompis med typ en likbil som du kan lura med dig? Haha! Bra plats för alla fynd också!

      Radera
    2. Min första bil var en likbil! Japp, farfar hade begravningsbyrå, mamma övertog den. Jag har jobbat med döingar och min lillasyster gör det fortfarande. Så jag har... eh... kontakter i den undre världen ;-) inga problem att skramla fram en likbil här inte! Jorå, så atteh...

      Radera