torsdag 4 juli 2013

Lite loppisfynd från veckan som gått


Hittade massa bra grejer under veckan som mamma var här! Okej, vi var väl runt på ganska många ställen också, men ändå: MVG på juniloppisarna i år! Eller vad sägs som en gul skrivbordslampa för en femtiolapp, en cirkusmönstrad sopkorg (som får hålla reda på mina presentpapper) för en tia, en spegel i någon form av teakliknande trä för 60 spänn och så det bästa av allt – Baby Kenneths lilla teakbyrå som jag fick ge 400 spänn för?

Byrån var egentligen en fristående del av ett tusenkronors-set som jag och Linnéa hittade på Lions i Åhus när vi var ute och loppade för några helger sedan, men då vågade jag inte fråga om man kunde köpa bara byrån. Nu tuffade jag till mig lite och efter lite tjat så gick dom med på att dela på möblerna. Säkert en stor synd i någon form av teakkretsar, men men. Jag är nöjd. Och det är ju – som vi alla vet – det viktigaste.

1 kommentar:

  1. Ameh precis den lampan hade jag på mitt skrivbord när jag var liten! Och papperskorgen har jag fortfarande, fast fullkletad med klistermärken. Saknar lampan.

    SvaraRadera