tisdag 16 juli 2013

Nix pix, ingen bäbis än...

Körde på tema "lättsmält" när jag beställde.
Det är spännande att vara höggravid, det räcker med att inte uppdatera sin blogg på ett dygn så börjar "är bäbisen på gång?"-sms:en ramla in. Men nej, han är inte på gång, nu när han väl FÅR komma ut så ska han minsann ligga kvar där inne. Bångstyriga barn.

Jaja, jag fick hem fyra böcker idag så jag har nog att göra medan jag väntar på att vattnet ska gå. På Instagram på röstade man fram att jag skulle börja med En man som heter Ove, så det gör jag nu. Hej hej!

2 kommentarer:

  1. Alltså Caitlin Moran! Lyckans Dig som har den framför Dig!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. YES! Köpte den på engelska för över ett år sedan men har inte kommit mig för att läsa den än. Vet inte vad det är med mig, men det går så trögt för mig att läsa böcker på engelska...

      Radera