söndag 7 juli 2013

Typiskt bra värmeböljasöndag!


1) Gick in i vecka 36 (!) idag!!!
2) Drog till Åhus med lite kompisar och blev förevigad i havet. Om det var varmt? Det var ungefär som att bada isvak, minus snön. Helt sjukt. Men välbehövligt i hettan!
3) Körde tillbaka till klubben där Tobbe hade dragit igång sin hoppsäsong och gjort tre hopp. Rätt välbehövligt eftersom han ska hålla kurs i veckan.
4) Solnedgång på klubben, en av de bästa sommarvyerna som finns! Längtar till nästa sommar när jag får hoppa igen (om inte livet som mamma gjort mig feg, men det hoppas jag inte...).

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad använder du för program för att lägga in girlanger & skriva vecka 36??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en app jag har i iPhonen som heter ABeautifulMess! Jätterolig!

      Radera
    2. Tack! Men den verkar inte finnas för för min mobil... Får skriva upp den på en lista så jag kan skaffa den sedan när jag byter mobil i en annan världsdel.. SYND ville haft!

      Radera