lördag 7 december 2013

Christmas card in the making

Det går... sådär.

19 kommentarer:

  1. Haha, om inte du vill skicka det här som julkort kan jag göra det, skit samma att det är fel unge och att vi inte ens har hund, mycket humor!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja, den blir bättre och bättre ju mer man tittar på den!

      Radera
  3. Vaddå?? Det äe väl etr kalasbra slutresultat det där...fattar inte vad du menar ;-)

    SvaraRadera
  4. Om du fixar en renbild på honom utomhus bland människor så sätter jag in valfritt belopp på ditt bankkonto!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Är det du eller jag som väljer beloppet?

      Radera
  5. Det enda jag saknar är nån snöflinga och ett "Good juul!!" skrivet tvärsöver vänster hörn så har du ditt julkort! Jag hade blivit glad i alla fall! ;)

    SvaraRadera
  6. VA? Får inte räven vara med?? Djuuupt orättvist!
    Och jag skulle mycket hellre vilja ha det här som julkort än ett traditionellt uppradat barn-och-hund-kort :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Attans, får göra ett med räven också!

      Radera
  7. Hahahaha, det är ju ett helt fantastiskt julkort!

    SvaraRadera