söndag 15 december 2013

Sista chansen nu då hörrni!


Har ni suttit och tänkt "jo just det, jag ska bara..." men FORTFARANDE inte skänkt pengar till musikhjälpen och alla tjejers rätt att överleva sin graviditet? Då tycker jag att du precis i detta nu klickar här:

och gör det nu direkt så har du det gjort. Sista dagen i dag och det tar inte många sekunder, du väljer bara belopp, skriver i ditt mobilnummer och sen svarar du på sms:et du får. Seså, in och hjälp med dig, lägsta belopp är 25 spänn, alltså typ två påsar juleskum som du ändå klarar dig utan.

3 kommentarer:

  1. Tack för ditt bidrag till insamlingen Soffhörnsmaffian för Musikhjälpen. Följ länken för att dela att du bidragit på Facebook http://on.fb.me/IClMFC

    Klick klick!

    SvaraRadera
  2. Det är fixat! Lyckades dessutom bidra med dubbelt för jag trodde det blev fel på smset jag skickade först så jag skickade ett till. Mycket bra form av klantighet må jag säga.

    SvaraRadera
  3. Klart! Tack för att du puttade på!

    Ann Margret

    SvaraRadera