måndag 2 december 2013

Slutammat för Siggan

Jag har ju inte ammat särskilt mycket sedan Sigge föddes, han har aldrig blivit mätt på enbart amning och som mest låg kanske uppdelningen av amning/flaska på 30/70 men då under högljudda protester från en hungrig liten kille. Månad nummer två låg det på 20/80 och senaste månaden har det nog legat på max 10/90 och då endast på natten för att somna om snabbare efter flaskan.

Men förra veckan fick tuttarna nobben varje gång dom plockades fram, så nu verkar det vara helt slutammat och min kropp är bara min igen. Konstigt.

1 kommentar:

  1. Åh Mirijam! Läste din blogg rätt så frekvent förut men sedan jag själv fick barn i juni glömde jag liksom av'et. SÅ himla glad är jag nu att jag börjat kika in igen mellan varven. En skrattar och nickar instämmande om vartannat. Heja dig.
    Kram/Viktoria

    SvaraRadera