onsdag 29 januari 2014

En lill-lördag i fyra bilder

I dag trotsade jag och Sigge vädret och körde hem till min kompis Sandra och hennes föräldragruppskompis. Hon hade dukat upp för bebisdejt/instagramfika och vi fikade och bäbisarna härjade medan snöstormen röjde rundor utanför huset. Otroligt trevligt!

Sen var det snöstorm på allvar när vi körde hem och jag hann bli lite nervös över att sitta fast i en helt stillastående kö på motorvägen med en femmånadersbäbis i baksätet i fullt vinterkaos, men han bara sov så sött och efter 20 långa minuter kunde vi rulla vidare igen. Puh! Men tyvärr kom vi inte hem i tid för att vaccinera det lille knytet så det får vi skjuta på tills nästa vecka.

Oj vad synd att jag slapp avsluta snökaosdagen med att se mitt barn få två sprutor inköttade i sina små knubbiga lår. Inte. Måste ladda lite mer mentalt.

6 kommentarer:

  1. Åh vad du klär bra i den hårfärgen!

    SvaraRadera
  2. hmmmm är det ett tecken på hög ålder när man skriver "klär bra".....?

    SvaraRadera
  3. Så himla tjusig i håret ja! Har inte färgat håret sen APRIL 2013 (är lite nojig över hårfärg när man är preggo) och nu när bebbo är ute har jag liksom inga ursäkter längre, blev i alla fall peppad när jag såg hur fint ditt hår blev!

    SvaraRadera
    Svar
    1. BOKA EN TID! Är det något man ska unna sig som bäbismamma är det att få vara fin i håret! :)

      Radera