torsdag 2 januari 2014

Gött slut på ett kalasår!

Jag ÄLSKAR när nyår blir så där bra som man tänkt! Med god mat, gött folk och liksom bara... bra. Inga draman, ingen fylla, ingen dagen efter-ångest.

Vid tolvslaget låg jag och Sigge på värdparets säng, Sigge sov och jag kollade in raketerna genom fönstret och höll för öronen på honom när det smällde för högt, vi var ju ändå på Möllan där det liksom blir krigsstämning vid tolvslaget.

Nyårsafton 2013 får tio av tio raketer i betyg, ett helt perfekt avslut på ett kanonbra år!

6 kommentarer:

  1. Alltså lillen i partyhatt! Dör vad gulligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lillen i partyhatt OCH FRACKBODY om jag får be :) Jag vet, sjukt söt!

      Radera
  2. Håller med förra talare - ljuvlig bild med partyhatten med gullungen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Borde ha partyhatt oftare känner jag!

      Radera
  3. Önskar att jag fick sitta bredvid. Jojo, jag hade också en bra nyår, men ändå. Hos självaste finFrida! och DU och SIGGE osv. Gott Nytt! önskar att vi ses irl 2014. KRAMEN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ett mycket bra nyår! Men en 2014-dejt får vi väl se till att vi får va?

      Radera