lördag 25 januari 2014

Lunchdate FTW!


I dag hängde jag och Siggan hemma hos Suzan i Lund, hon hade bjudit in ett gäng tjejer på sopplunch och det var så sjukt trevligt. Suzan messar med jämna mellanrum och försöker locka med mig på sånt här göttigt samkväm men jag brukar konstant tacka nej (det är ju en timme att köra) men i dag tänkte jag att det bara var att ta ett stort kliv ut ur bekvämlighetszonen och dra dit. Och det gjorde jag rätt i!

Samt: så himla glad över att vara medräknad trots flytt och bäbisskaffande, jag märker ju på annat håll att jag inte längre är en självklar deltagare på vissa grejer och det sticker lite i hjärtat, det gör det ju. Extra tacksam över Suzans inbjudan då, om det inte går att få ihop så tackar jag ju ändå hellre nej än att inte bli bjuden alls.

Förresten, bor ni i krokarna av Lund och gillar att springa men saknar kul folk att springa med så ska ni gå in på fejjan och söka upp löpargruppen Coach K Runners som Suzan tränar i! Helt gratis och - att döma av bilderna - sjukt roligt!

Vi borde bo i Lund. *bitter*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar