fredag 10 januari 2014

Vill du prova ErgoBaby-sjalen?

Det är ju ingen hemlighet att jag är omåttligt stolt över mitt ambssadörsskap för ErgoBaby eftersom deras produkter utan att överdriva har revolutionerat min mammaledighet – två händer fria och en nöjd bäbis är en svårslagen kombo. Nu kan du också få chansen att prova sjalen, eftersom ErgoBaby söker testpiloter! Så här skriver dom på sin Faceboksida:


Testpiloterna ska testa hybridsjalen i sin vardag och dela sina erfarenheter i sociala medier. Har du en egen blogg är det ett plus. Sjalen testas i en månad och efter det får alla testpiloter svara på några utvärderingsfrågor. Hybridsjalen får givetvis behållas efter testperiodens slut och avslutade uppgifter.

Här anmäler du ditt intresse och är du precis som jag redan ett fan av att bära i sele så ska du absolut ta chansen, jag trodde att det var krångligt och jobbigt att knyta en sjal men efter lite snabba instruktioner från min bäbis på magen-guru Lotta så satt lill-Siggan som en smäck på magen. Mycket mysigare än selen när man är inomhus. Här finns filmer på hur man gör om du är osäker. På söndag meddelar ErgoBaby vilka testpiloterna blir! 

2 kommentarer:

  1. Jomen vatusiken. Jag går in och läser mest varje dag men tillhör den där trista skaran som inte hejjar men nu tänkte jag göra det. Måste bara komma på hur jag gör det när man inte kan vara anonym längre. Fast jag brukar skriva mitt namn ändå trots "anonym" men änyväjjs. HEJ!! =) Fin blogg. Rolig. Har en grabb hemma född 18 augusti.

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag ska titta på såndär sjal när min bebis behagat ploppa ut. Har alltid tyckt att det ser schysst ut om man bär upp det rätt. Hur stor ska en bebis vara för att man ska kunna ha den i sjal? Kan man ha det direkt eller måste de växa till sig lite först?

    SvaraRadera