måndag 3 februari 2014

Här var det dåligt med action!?

DETTA GRÅVÄDER GÖR MIG SÅ SJUKT DEPPIG! Halt och blaskigt och i går körde jag i fyra timmar på en dimmig E22:a för att lämna skilsmässohunden till sin husse. Buhuhuu. Jag hatar januari och bara tanken på att det är februari nu gör att det är lättare att andas när man vaknar på morgonen, men allt det här grå alltså, blö! Det liksom kladdar ner allt som kommer i dess väg, jag blir seg och sänkt och det känns som att jag släpar mig runt i sirap medan dagarna bara går och går. Minns ni den här bilden? Det var sista gången jag såg solen. Och den bilden är inte ens tagen i år.

Men i morgon, i morgon blir det sol säger dom. Och då ska jag ut och gå i hundra timmar, jag ska köpa en äkta latte på stan (japp, barnvagnen har mugghållare!) och ha solglasögon! Vilken grej va? Längtar ihjäl mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar