torsdag 13 februari 2014

Tiden ba *swooooosch*

Vet ni vad som är förbannat fint? Mitt nya mammahänggäng! Jag har styrt ihop lite folk som jag snubblat över sedan vi fick Sigge och så ska vi försöka ses hos varandra en gång i veckan allihop. Vi startade igår hemma hos mig och det är så kul för alla är så sjukt trevliga och roliga att hänga med! Jag tänkte typ att det skulle räcka med att ha kids i samma ålder för att ha något att prata om, men vi snackar om massa andra grejer också och jag hade lätt kunnat träffa alla utan bebisar och ändå haft trevligt.

Ni ser ju bara på bilden här uppe, hur kan man inte digga en människa som tar en semla to go utan att ens spilla liksom?

Och så har det varit sol också, två dagar i rad, plus att jag tränade styrka i en timme ikväll eftersom den här veckan bara runnit iväg och jag legat efter i rapporten till min online-PT.

Och som om inte det vore nog - idag köpte vi en ny (ja, NY!!!) barnvagn istället för den tungstyrda här ovanför, men det får bli en cliffhanger tills imorgon, hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar