tisdag 11 mars 2014

Ersättning ger starka ben

8 kommentarer:

  1. Så kul att spana in lite nya bloggar! tack för ditt länktips :) Nu ska jag spana vidare lite här. Så fint du har det! KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbart! blir nyfiken på ABC LOTTO.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm... Håll koll, det kanske kommer en leksaksupdate en vacker dag!

      Radera
  3. Sigge ba...ja ställer mig här då morsan!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just här var det jag som ställde honom upp, men nu för tiden kan han ju ställa sig själv. Galningen.

      Radera
  4. Var har ni köpt den där grodan (har för mig att den går att värma)?/ Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt, vi har haft jättemycket användning av den eftersom Sigge blir lite "lurad" när man lägger ner honom på en uppvärmd yta. Det är en present, men kom i en kartong som det står design house stockholm på, så jag gissar på det :)

      Radera