torsdag 6 mars 2014

Extremt kul skämt!

I går när vi var ute på kvällspromenad så gick vi förbi Tobbes klasskompis hus. "Det är här Danne bor", sa han – och i samma sekund ser vi genom fönstret hur Danne står och diskar. Och cirka en minut senare får Danne ett mms från mig (alltså från ett okänt nummer) med en bild på sin ryggtavla genom köksfönstret och texten "Vad fin du är, jag kan titta hur länge som helst" och så ett rött hjärta. MOAHAHAHA!
Hade jag varit Danne så hade jag dött av skräck, och det kanske han gjorde lite under tiden det tog för honom att söka upp numret och se att det var jag.

Jag hoppas verkligen att han fattar att Tobbe också var med på det, lite pinsamt annars? Aj, nu fick jag ångest, måste be Tobbe ringa honom och se så att han fattade skämtet och inte tror på allvar att jag smyger runt utanför hans lägenhet om kvällarna...

4 kommentarer:

  1. Fy fan vad freaky men också väldigt kul! Haha! Jag hade avlidit av skräck verkligen. Men svarade han inget?

    SvaraRadera