torsdag 13 mars 2014

Helgpeppen börjar NU!

Vet ni vad jag ska göra i natt? SOVA I SINGELRUMMET!
Vet ni vad jag ska göra i morgon? ÅKA TÅG!

Ahhh, dekadensen, först sova en hel natt och bara några timmar senare få sitta ensam i fyra och en halv timme (!) i första klass (!!) och tyst avdelning (!!!). Som jag längtar. Om någon så mycket som knaprar på ett litet kex på det tåget kommer jag gå bananas, sanna mina ord.

*packar böcker och mjuka snacks*

Stockholm igen? undrar ni kanske och javisst, det är ju Blogger Boot Camp! Och där fortsätter dekadensen med hotellövernattning och efterföljande frulle. Moahaha. Detta blir göttans det. Pratade om det med de andra mammorna på onsdagsklubben och dom ba: Kommer du inte sakna ihjäl dig efter Sigge?

Who?

Jaha, bäbisen? Nåja, jag tror nog att familjen överlever 48 timmar på varsitt håll.

/mother of the year

5 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅ FY fasen vad gött Mirro! De klarar sig - ha det underbrt TYST och skönt!

    Kramar Josefin

    SvaraRadera
  2. Åh Gud så skönt med nån som inte behöver sakna ihjäl sig utan faktiskt tycker det är skönt att vara utan bebis ett tag! Folk ska vara så jävla präktiga och sakna efter en halvtimme bara för att visa hur bra de är.

    SvaraRadera
  3. Gud, vad gött! Och bebisen har ju 1. En fin pappa 2. Rätt kass tidsuppfattning än, ergo ingen nöd alls.

    Och alltså jävlar vad jag gillar att åka tåg själv sen jag fick barn...ojojoj

    Dock Linnéa, jag tycker både att det är hur skönt som helst samtidigt som jag saknar, har inget med att jag vill vara präktig eller att jag behöver göra det det bara kryper på. Men jag känner personligen att jag orkar vara en bättre morsa sen om jag fått vara själv och sakna riktigt ordentligt nån gång då och då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men klart jag oxå saknar mina barn om jag är ifrån dem men det är så sjukt många som inte kan göra ett skit för att de absolut inte kan vara ifrån sina barn en minut. En jag känner kunde tex inte ens gå och träna eftersom hennes son inte ville att hon skulle gå hemifrån så då lät hon ju bli som den goda mor hon är. Jag måste oxå få min ensamtid, skulle bli tokig annars.

      Radera
  4. peppen peppen peppen! Jag sitter här och liksom småhoppar lite på stoeln medan jag fixar det sista. I morgon blir det bamsekram!

    SvaraRadera