onsdag 19 mars 2014

Hurra, jag kan (nästan) gå normalt igen!

Tre fjärdedelar av familjen på morgonpromenad!
Jädra Lofsan alltså, dag fyra med träningsvärk (varav de första två krävde värktabletter) och det känns fortfarande när jag sätter mig/reser mig. Vet ni hur många gånger man sätter sig/reser sig per dag? ASMÅNGA! Här är passet ifall ni också vill få ont.

Startade i alla fall morgonen som vanligt med vår fina 6-kilometerslinga vid sjön och det kändes helt okej i ben och röf idag så i morgon är jag nog helt återställd. Hoppas jag. Är sjukt sugen på att sticka ut och kuta lite!

2 kommentarer:

  1. Jag kan också gå igen! Dock kompenserar jag det med den värsta förkylningen jag har haft på år. PÅ ÅR. Och det är INTE tomatmackans fel. Det är förmodligen patriarkatets.

    SvaraRadera