onsdag 16 april 2014

Före och efter frissan!



Wiii, håret kunde vara längre än tre centimeter trots en ganska aggressiv blekning tydligen! Älskar att Angelica, den första frisören jag chansade på när jag flyttade hit, visade sig vara Världens Bästa Frisör™. Men efter den första sköljningen trodde jag inte riktigt att hon skulle kunna ro hem det, håret såg EXAKT ut som det gör när man försöker bleka det själv och sedan lägger sig gråtande i fosterställning på badrumsgolvet och googlar nattöppna frisersalonger. 

Angelica drog visserligen några skämt om kycklingar och påsk men sedan la hon lugnt in tre olika toningar som suddade ut de gula spåren, och sedan la hon på en till med mer ask på de värsta gula längderna och så VIPS! så såg  jag ut så här. Så himla tjusig och liksom... ny på något vis. Älskar ny, älskar blont.

Ps: Angelica hittar ni förresten på Skägg & lockar här i Kristianstad!

27 kommentarer:

  1. Sjukt snyggt! Älskar polisongen!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt!!! Ahhh jag borde också klippa mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gört! Extremt trevlig sysselsättning!

      Radera
  3. FY FAN VAD SNYGGT!! Och så DU!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns verkligen som jag!

      Radera
  4. Du ser så ung och fräsch ut. Minst tio år yngre, nästan barnslig😊👍

    SvaraRadera
  5. *kämpar emot impulsen att ta med bilden till frisören och säga klipp mig så*

    SvaraRadera
  6. Så fint..passar dig verkligen!

    SvaraRadera
  7. Jävvlar va' snyggt det blev!

    SvaraRadera
  8. Men tusan! Kunde du inte klippt dig för två veckor sen för?? Då hade jag lätt tagit med denna bild o bett frissan klippa mig exakt som dig. Snark, får hålla mig till sommaren :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Attans! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

      Radera
  9. DÖDSASNYGGT! ÅÅÅÅH måste man åka typ hundra mil för att hitta en frisör som fattar vad "blond" betyder eller? *depp*

    SvaraRadera