fredag 18 april 2014

Hybrisen nu? SKY HIGH!

Inte för att skryta (jo!) men kommunen ringde för ett tag sedan och ba HEJ VILL DU VARA KONFERENCIER PÅ VÅRT 400-ÅRSKALAS? Inte för att jag varit konferencier förut, men hur svårt kan det vara att stå på en scen och snacka lite i en mikrofon? Hehe.

Nu är problemet bara hur jag ska kunna hålla mig vaken till klockan två på natten, så sent har jag inte varit uppe sedan jag födde barn, vilket jag också påpekade för mannen från kommunen. Då lovade han gratis kaffe och egen loge, så det får väl gå. Hehe. Det blir skoj det här.


Och vet ni, tydligen hade dom ställt frågan via Rättviseförmdelingen och fått tips om mig där? Hur göllit? Och väldigt ärofyllt måste jag tillägga, och helt sjukt roligt. Har du inget bättre för dig 22-24 maj så kom hit vettja!

Läs mer om vad som händer i dagarna tre här! 

17 kommentarer:

  1. ÅÅHHH!!! GRATTIZZZZ!!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vilken grej!
    Och kan bara hålla med om det där med att vara uppe sent, och jag har inte ens barn... jag försöker undvika kontakt med andra människor efter midnatt, har en form av Askungen-lägging, kan vara skittrevlig fram tills jag blir trött, sen blir jag bara sur och tyst och vill springa hem utan skor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det känner jag igen!

      Radera
  3. Wow sjukt häftigt! Och vad du är modig som tackar ja!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Känner mig fifty-fifty modig/galen men det får gå!

      Radera
  4. Svar
    1. Det får vi se, hittills har jag bara tackat ja, haha!

      Radera
  5. Åh! Fan va skoj!

    Du kommer att klara det galant! Och jag tror inte att du kommer att ha problem att hålla dig vaken, snarare så kommer du att vara så sky high att du inte kommer att kunna sova efteråt :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det finns ju en risk för det!

      Radera
  6. Alltså woop woop Mirijam!! Fasen vad kul! Kan inte tänka mig en bättre konferencier. Komer stå längst fram och vinka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. GÖR DET! Så kan vi umgås när det är uppträdanden!

      Radera
  7. Jag tipsade om dig! (Vet inte om det var fler än jag, men jag var i alla fall först!) Som efterlysningen var ställd fanns det liksom inga andra alternativ än dig. ( Det lilla jag vet efter att sporadiskt läst din blogg i 2-3 år...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh, TACK! Gud så gulligt av dig!

      Radera
    2. Roligt att de lyssnade på förslagen och roligt att du ville! Du kommer klara det galant!

      Radera
  8. Men alltså, med tanke på hur awesome och kick ass du är, hur kan du ens bli förvånad numera?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer aldrig sluta förvånas över att ingen verkar upptäcka att jag är en bluff :)

      Radera