onsdag 2 april 2014

Onsdagsklubben goes countryside!

Stoppade in en trött Siggan i bilen och körde söderut, det är ju onsdag = ONSDAGSKLUBBEN. 
Där fanns det muffins!
Den här utsikten hade vi från vardagsrummet! Note to self: köpa hus. 
Bäbishög i vanlig ordning.
Sen gick vi ut och hittade ett halvblod.
Och pyttesmå kossor! I egna små ministar-hus!
Siggan klappade en minikossa på mulen! Max en vecka gammal var den, och sjukt söt. Note to self: köpa minikossa.
Ååååh, vad gillar mitt mammagäng! Alltså verkligen. Tack snälla mig själv för att jag styrde upp detta, tänk hur himla tråkig min föräldraledighet blivit annars!?

1 kommentar:

  1. Det är typ det jag oroar mig mest över just nu, att inte hitta några sköna personer att hänga med när jag är föräldraledig. Jag kommer bli tokig. Hur gör man? Hur hittar man dem? Kan man annonsera? :-)

    SvaraRadera