lördag 17 maj 2014

Bildbomb på temat idyll!

Utsikten från Sigges rum.
Utsikten från gästrummet. 
Jag och Siggan!
Gräsinspektör'n.
Siggen och pappan. 
Vi har såklart ägnat även delar av denna helg åt att flytta saker till huset, och i går körde vi dessutom inom Malmö och köpte tvätt- och diskmaskin och två fåtöljer också. Älskar Blocket. Men det blev en ganska dryg heldag i bilen, med undantag för en timme under äppelträdet i vår nya trädgård. 

Jag kan inte nog poängtera hur tacksam jag är över att vi har möjlighet att låta Sigge växa upp i den här idyllen. Så otroligt tacksam. 

4 kommentarer:

  1. Idyll är bara förnamnet! Känns som om man värdesätter det ännu mer nu när man har barn. Jag och mannen är i husköpartänk just nu och har hittat ett perfekt hus en halvtimme från stan. Visserligen i glesbygd, men så otroligt fint. Och tanken att kunna ge barnen en uppväxt i lugn och ro där grannen har lamm och höns känns på många sätt fantastiskt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här är också i glesbyg, MY GOD så mitt ute på vischan det är, men också en halvtimme från stan = WIN WIN! Så himla gött!

      Radera