torsdag 22 maj 2014

Inuti mitt huvud just nu

Sitter och pillar lite på manuset för morgondagens konferencierjobb på Kulturnatten på stadens 400-årskalas och det här är de två enda tankegångarna som cirkulerar i skallen just nu:

1) HUR I HELVETE kunde jag tacka ja till det här, jag kommer ju göra bort mig totalt, den där freakin' scenen är ju helt jävla ENORM, hur ska jag kunna göra det här rättvisa, varför ÅH VARFÖR frågade dom mig?

2) SÅ SJUKT KUL detta ska bli, det är så otroligt häftigt att dom hört mig på radion och läst mina krönikor och anser att jag är en bra representant för stan för kulturnatten, alltså fatta att dom valde mig! MIG!? Och jag har ju babblat bort timvis av gaptime på radion så att påa och ava band och snacka lite goja däremellan kommer ju bli en piece of cake och asroligt!

4 kommentarer:

  1. Åh du kommer klara det så bra!! Du är en naturbegåvning och riktigt rolig så du kommer bli anlitad år efter år, fast du inte ens bor i k-stad!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!

      Nu är det ju bara 400-årsjubileum vart... ja, fyrahundrade år, men kanske det!

      Radera
  2. Jag tippar på nr2. Och det kommer att gå galant!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju partisk morsan, men tack!

      Radera