måndag 26 maj 2014

Senaste nytt!

Har inte internet i huset och telefonen tramsar med någon himla E-uppkoppling. GAAAH, livet på landet liksom, inte bara idyll!

Återkommer när det skärper till sig, bjuder på en husbild så länge:

Okej då, ganska idylliskt. Och där bilden är tagen har jag faktiskt både fyra pluppar och 3G-uppkoppling, men jag kan ju inte gå till postlådan varje gång jag ska ut på nätet.

Ps: Så jävla besviken på valet också men orkar ej skriva om all ilska på iPhonen. Får återkomma med den.

10 kommentarer:

  1. Såg på insta att du kollar barngrind, trappan såg ju ut å va lite svår att hitta rätt grind, kanske ett tips från "hemmets idebok" 1968 funkar: att fästa en plan skiva (masonit) mot de tre nedersta stegen. Tanken är att ungen ska inte kunna klättra upp på en så slät yta och de vuxna ska kunna ta ett stort kliv över ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tips men vi har kört en liten annan lösning, grind i dörren ut i hallen så han inte ens kan komma ut där och försöka. Men smart tips,tack! :)

      Radera
  2. Fifan vad jobbigt det kommer bli när den väger driver igen på vintern! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då, hyresvärden håller koll och skottar!

      Radera
  3. Apropå ingenting- visst skulle ni testa tygblöjor ett tag och recensera? Har ni gjort det eller det är ett senare projekt? Kanske inte prio mitt i en flytt direkt :)

    SvaraRadera
  4. Känner igen det där, egentligen vill en inte erkänna men beroendet finns där...
    Jag kastar ut en fråga här... Hur vet man när vattenmelonen är mogen??? Jag har sökt svaret inom mig, stött och blött. Nu vänder jag mig till världen.
    PS jag vill inte knacka DS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför inte knacka? Det är ju bästa sättet?

      Radera