söndag 1 juni 2014

Senaste nytt, pt 2

Vi har internet! Det är juni! Jag har varit på Ullared (och sovit över!) med en av mammorna från Kwansta-gänget och hennes morsakompisar och det var svintroligt! Vi har internet! Vi har jätterörigt hemma! Vi har köpt trädgårdsmöbler på Blocket för nästan inga pengar! Vi har internet! Jag har försummat träningen! Vi har gjort klart allt i Kwanstalägenheten! Vi bor här på riktigt nu!

Men vi får höras mer i morgon, nu måste jag packa upp tusen gula påsar med fryspåsar, sminkborttagningsmedel och mjukisdjursgäddor. Bildbevis på Instagram för den nyfikne, @mirijam_geyerhofer är mitt oerhört fantasifyllda användarnamn där. Hejhej!

Ps, sa jag att VI HAR INTERNET!?! Livet nu alltså. Fullkomligt.

2 kommentarer:

  1. Helt OT, men jag bara ÄLSKAR ditt sätt att skriva Kwansta precis som det låter när en infödd uttalar det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är min kompis från Knislinge som gör det, jag bara härmas!

      Radera