måndag 30 juni 2014

Var lämnar jag mitt bidrag till Årets bild 2014?

6 kommentarer:

  1. Hej! Har försökt skriva en kommentar flera gånger men lyckas av nån anledning inte publicera den. Försöker igen då...

    Har en fråga angående bärsele. Ser att du/ni använder bärsele mycket och undrar vilken du skulle rekommendera? Väntar mitt tredje barn om ett par månader och vet inte var jag ska börja leta och vad jag ska tänka på. Vore så tacksam om du hade möjlighet att svara på detta.

    Tack för en bra blogg! //Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. DU SKA HA EN ERGOBABY SÅKLART! Nu är ju jag ambassadör för dom (får produkter gratis mot att jag recenserar dom) men jag hade ju aldrig ansökt om att bli ambassadör om det inte vore för att jag ä-hä-hä-hälskar deras grejer (hade redan en sele från dom sedan innan när jag blev det).

      Här är alla inlägg om ergon, men du ska såklart unna dig och tredje kiddot en 360. Kostar 1400 spänn, men för något du kanske använder minst varannan dag de kommande åren är det ju inga pengar i längden! Lycka till med allt, kram! http://mirijam.blogspot.se/search/label/ErgoBaby

      Radera
    2. Tack snälla för hjälpen! En ErgoBaby 360 it is!

      Radera
    3. Bra val! Jag vågar lova till hundra procent att du inte kommer ångra dig!

      Radera
  2. HAHA! Den vänstra ser ju ut som värsta fultjackhunden! Förlåt.

    SvaraRadera