torsdag 10 juli 2014

En dag på fallskärmsklubben!


Tobbe håller kurs på klubben den här veckan så jag och Sigge körde dit igår så far och son fick träffas lite. Sigge fick plaska i poolen och testa blöjans uppsugningsförmåga (extremt god!).


Kikki höll TRX-pass i hettan men jag var inte med...


... för jag tänkte att jag skulle träna pannbenet lite inför SM-milen i Malmö på lördag. Det ska bli lika varmt då säger dom.


Men det var faktiskt inte så farligt som jag trodde, i alla fall inte där träden skuggade och när det fläktade lite. Värst var flugorna som tydligen gillar svett och gärna svärmar runt huvudet på en, (ni ser till och med hur jag har en fluga under ögat på den här bilden!), det är inte helt lätt att andas med nästan helt stängd mun.


Fick till en halvmil med snittid på 6:27 minuter per kilometer vilket får ses som Mycket Väl Godkänt med tanke på värmebölja, fluginvasion och en diet på vatten och Daimstrut.


Sedan blev det kväll och vi sövde ungarna i vagnarna. "Det här trodde vi inte för något år sedan" sa Kikki och jag höll med. Livet alltså!


Som sagt. Livet alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar