fredag 4 juli 2014

Helgkänslan i två bilder!


6 kommentarer:

  1. Hahaha men shit, jo kan nog lätt tävla i kast med liten bebis :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var planen, men efter kommentarer som den nedan så har vi avanmält oss från alla tävlingar med risk för att folk ringer soc.

      Radera
  2. Hm. Ursäkta om jag låter som en trist kärring...men jag tycker det där ser jävligt obehagligt ut. Är det verkligen en bra idé att kasta ett litet barn högt upp i luften? Tror jag sett en sån där kastmedlitenbebis-bild innan i den här bloggen och tyckte det kändes sådär. Jag bara undrar vad som är grejen? Det kanske nåt jag missat här...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men... du fattar väl att det är en synvilla? Eftersom jag sitter på marken och Tobbe drar ner armarna lite mitt i kastet? Vi tog över tio bilder och på alla de andra så skymde Tobbes händer Sigges ben. Så du kan vara lugn, du har inte missat något speciellt.

      Radera
  3. Jo jag fattar att det är en synvilla. Att Sigge inte är så högt upp som det ser ut. Men han blir fortfarande kastad i luften. Över tio ggr. Jaja.

    SvaraRadera