torsdag 21 augusti 2014

Har lite att styra med okej hej vi hörs

Just nu: äntrar vad som eventuellt skulle kunna gå under benämningen Min Stressigaste Sensommar Typ Någonsin. Det är 1-årskalas (Sigges), bröllop (inte vårt men vi ska toasta, puh!), skolstart för distansplugg (jag), skolstart inför den sista SSK-terminen (Tobbe), en rädd katt på kontoret (Hästen), konferencierjobb (jag) och en eventuell inskolning på förskola (Sigge).

Och allt detta UNDER SAMMA TRE VECKOR!?!

Känslan i kröppa just nu:


2 kommentarer:

  1. Men WHAT? Vart tar tiden vägen? Inskolning på förskola. Han föddes ju för ... alldeles nyss.

    SvaraRadera
  2. Alltså med ditt pannaben kommer detta gå strålande! Heja dig! Jag hade gett upp och lagt mig i fosterställning bara av ettårskalaset.

    Mvh, Fragil Närking

    SvaraRadera