måndag 11 augusti 2014

Planerar för sensommaren


Nej hörni, jag tänker inte ta h-ordet i min mun än. Sensommar är det och hör sen! Nu är semestern/föräldraledigheten snart slut och jag går som vanligt in i nystarts-mood deluxe! Här ska fixas och grejas och sorteras och målas om och göras fint. Boas lite, inför... ja, den där årstiden som kommer efter sommaren. Som vi inte nämner namnet på.

Har gjort Blocketfynd (bildbevis på Insta), börjat fixa i min gästrumsloppis och är sjukt sugen på att få ordning på riktigt i huset, flera ställen är fortfarande bara totalröriga avlastningsytor för massa jox, men det ska det bli ändring på. Så jävla pepp! En miljon projekt i huvudet och blir hälften av så är jag nöjd. Hoppet är det sista som överger människan osv. 

Nu ska jag dricka kaffe, äta kex och ägna Sigges middagssovning åt att scrolla igenom valda delar av Pinterest, hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar