måndag 1 september 2014

Bring it on september!



Åh vad jag hatar när man känner sig som en liten slav under tiden och bara ser timmarna, dagarna och veckorna kuta iväg med ungefär samma fart som barnet på bilden här ovan. Ni vet scenen i Pet detective när Jim Carrey blir nerdragen i en tank och runtkörd av en haj (?), SÅ känns dagarna nu för tiden.

Men nu, NU är jag ikapp. Ikapp med jöbb, ikapp med skola, ikapp med... ja, men typ allt som jag tagit på mig den senaste tiden. HURRA! Okej, toastningen på bröllopet på lördag är kvar och även om det ska bli asroligt och fantastiskt på alla sätt och vis så längtar jag ändå lite lite grann tills morgonen den 7 september när jag kan vakna och känna att den senaste månadens überstress har dragit förbi.

Note to self: är ej superwoman. Men vaffan, det är okej.

1 kommentar:

  1. haha, not to self. JAg skriver under på den. Kanske kan vara en ny tattoo på in arm. Viktigt att komma ihåg och måste ständigt bli påmind. Kram och HEJ!

    SvaraRadera