tisdag 16 september 2014

Sigges 1-årskalas!








Ååååhhhh, har fått hem helt fantastiskt fina bilder från Pauline Gröning som fotade Sigges 1-årskalas! Och jo, vi hade fler gäster, men vet inte hur sugna dom är på att vara med på bloggen så ni får nöja er med dessa! Riddarluvan som Siggan har på sista bilden är fantastisk, längtar tills det blir kallt så han kan börja använda den!

Nu ska jag läsa kommentarerna till Uppochhoppa-Sofys inlägg om fotoböcker, för det känns som att det är dags att få ut icke-bäbisens första år på print! När Sigge föddes hade jag storartade planer på att samla ihop de 10-15 bästa bilderna från varje månad för att bara BAAAM! beställa en fotobok snabbt och lätt till hans födelsedag. HAHAHAHA. Nu sitter jag här med en ziljard osorterade bilder och undrar var tiden tog vägen. Gissar att fler kan relatera. Håll tummarna för att jag lyckas få ihop en bok innan lillasyskonet kommer i vår!

5 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder! Och fantastisk Sigge!

    SvaraRadera
  2. åh! extra + för himla fin tårta!

    SvaraRadera
  3. Åh, det påmminer mig om att jag har fyra år av bilder att ta tag i. *kavlar upp ärmarna*

    Beställde för övrigt en fotobok från Blurb en gång. Blev bra!

    SvaraRadera
  4. Du är världens bästaste mamma Majsan, fina killen! <3
    Puss Kakan

    SvaraRadera
  5. Jag är på år 2003, i fotoboksprojektet. Så jo, kan relatera. "Ganska" mycket. :)

    SvaraRadera