onsdag 22 oktober 2014

Två månader kvar! Här är en önskelista!

Om två månader minus en dag fyller jag 35. Och tre dagar senare är det julafton, så vad sägs om att jag bjuder på en liten (nåja) lista på saker som jag önskar mig så att ni hinner lägga undan pengar tills det är dags? Okej, here we go:


Den här brickan från Studio Lisa Bengtsson


Lilla Berlin-böckerna, både ettan och tvåan




Tillräckligt mycket sådant här tyg för att klä om tio stolsitsar


Ja men det var väl det? Vad hoppas ni att tomten kommer med?

2 kommentarer:

  1. Bra smak du har! Och dessutom fyller du 35 nästan samtidigt som mig. Det där tyget köpte jag precis som gardintyg till vårt kök, det är rätt tunt så ett tips om du ska ha det som stolstyg då får du kanske förstärka med nått på baksidan, flisselin eller vad det heter :)

    SvaraRadera
  2. bra att veta! men vart skickar jag mc´n?

    SvaraRadera