torsdag 20 november 2014

Liten recap från sista dagen i Stockholm

Torsdag!? Hur kan det redan vara torsdag osv? Trodde att appen hade skickat detta inlägg genom cyberrymden när jag satt på tåget hem i tisdags? Aja, här kommer en sista update från Stockholm:



Måndag. Efter att ha lunchat med Linn så fikade jag med Linda och Madde en sväng innan det var dags att gå hem och få fejset fixat av Karin. Det var ju dags för gala.




Årets hjältemama blev Elin Sohl, en tjej från Östra Göinge som är en kompis kompis och vars blogg jag läst ett tag och även länkat till här. Hjältedelen grundade sig på hennes arbete med Mammaboxen och eftersom det är jag som skrivit texten om henne till Årets mama-numret så fick jag också gå på gala (okej, eventuellt att jag mailade redaktören och bjöd in mig själv). Det är tredje gången jag och Elin träffas irl (varav gång nummer två var under intervjun) men det här med bloggläsande gör ju att det faktiskt känns som att man känner varandra. Roligt häng alltså.



På scen med de andra vinnarna! Alla motiveringar går att läsa här.



Bäst på hela kvällen var att Linda Pira (årets artistmama) uppträdde med två låtar. Lätt en av landets coolaste kvinnor!



Tvingade Elin att posera med mig framför reklamväggen, är man på gala och har både ögonskugga och glittrigt paljettfodral så måste det förevigas, det fattar ju vem som helst.

Det blev en tidig kväll och jag handlade McDonald's till mig och Karin på vägen hem men tog det glammiga slut där? Nej verkligen inte, för gissa vem som stod bredvid mig i kön på donken? Måns Zelmerlöw! Snacka om glittrig måndag. 

1 kommentar: