söndag 16 november 2014

Weekendpepp botar novemberdepp!

Första dagen i antal tummar upp:

Åka ensam på tåg: Alltså, det här med att sitta rakt upp och ner i fyra timmar är ju tyvärr ganska överskattat när man är gravid i vecka 19. Det hade jag glömt. Men annars: gött. 3/5

Komma fram och hänga i Karins ÅSM lägenhet och snacka goja medan hon sminkar sig: Alltså jag älskar Karins lägenhet. ÄLSKAR! Hon säger alltid att hon städat i hundra timmar innan man kom men det tror jag inte på eftersom det alltid är helt flawless där inne. Betyg: 5/5

Gå på Tiki Room och dricka drinkar med roliga tjajor: Utökad förklaring av detta fantastiska ej nödvändig. 5/5

Och - jag var vaken till strax efter klockan ett! Helt sjukt! Vaknade 08:27 och kände mig bakis och fattade inte var jag var. Ja jävlar. Nu ska jag äta bacon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar