söndag 21 december 2014

Hipp hurra - 35 bast idag!

Startade dagen på Ikea med mamma, jag lade ner saker i kundvagnen och hon betalade. Mycket bra arbetsfördelning. Köpte bara sånt vi skulle ha, som tyg för att klä om matstolarna och en skärbräda tex, men roligare att göra på det här sättet än att önska sig en skärbräda i present!

Det var sol när jag dubbelparkerade utanför ett fullsatt Mobilia så jag tog en kisande selfie i bilen medan mamma köpte tårta! Sen stod det tårtkalas hemma på schemat.

Vid halv fem lämnade jag och Tobbe lille Siggan med mor far och bror och körde in till Malmö, gick runt i regnet och tittade lite på alla lampor innan det var dags för kvällens stora sås-happening!

Nu är jag hemma och ligger i framstupa sidoläge och flämtar pga mätt, finns tydligen inte plats fr hur mycket bebis och sås som helst i magen.

Aja, en toppendag var det i alla fall, en mycket bra start på nedräkningen mot 70!

8 kommentarer: