fredag 19 december 2014

I ÖVERMORGON BLIR DET BANANSÅS!

I går var det fem år sedan jag och Tobbe var på dejt första gången och på söndag fyller jag (jaja jag vet, sabla tjat) 35 år. Det betyder att jag varit ihop med Tobbe i en sjundedel av mitt liv, ganska imponerande ändå? 

I alla fall, vi ska fira detta genom att lämna barn och hundar i min familjs trygga händer, köra in till Malmö och äta banansås på Elysee. Mmmm... sås. Vi var där och åt en gång för hundra år sedan och jag drömmer fortfarande om den där såsen. Och de sju andra (!) såserna som ingår. ÄR DET SÖNDAG SNART?

2 kommentarer:

  1. Åh nu måste jag räkna hur länge vi varit tillsammans också! Det blir en femtedel för mig. Herregudars. Tiden bara FLYGER förbi. Men som mamma sa "Ska man leva ett långt liv så ska man ha så tråkigt det bara går." så man får väl vara glad att man susar fram haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller helt med din kloka mamma! Och håller med om att tiden går snabbt!

      Radera