onsdag 3 december 2014

Mina nya bästa vänner

Jag vet inte hur mycket tid som går åt till att stoppa in utrivna saker i badrumsskåpet och kylskåpet här hemma. Tror inte jag vill veta heller. I stort sett allt annat är haspat och låst och säkrat, men just de här två skåpen har tillsammans med det klåfingriga barnet orsakat extrema mängder tjat och gnat och evighetsplockande här hemma sedan vi flyttade hit i somras.

TILLS NU!

För nu sitter nämligen en sån här och en sån här på plats och redan i dag på andra dagen så känner jag hur livet har förbättrats med väldigt många hundra procent. Vi kan ställa vad vi vill på vilken hylla vi vill kylen! Jag kan förvara smågrejer i mitt badrumsskåp! Jag slipper krypa omkring med gravidmagen och nästankräkas i jakt efter små tamponger som rullat in under badkaret!

Är ju ateist ända in i min nattsvarta själ men HALLELUJA vilka bra grejer!

2 kommentarer:

  1. Men vad tyckte det klåfingriga barnet om detta då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag ser förvånad ut och ba: Oj, det är visst låst? och slår ut med händerna, och så gör han likadant och tror att jag inte kan göra något åt det.

      Radera