torsdag 18 december 2014

*skyller på gravidhormonerna* (del 2)



Fick en avi med posten om att jag hade ett paket att hämta och gissa hur glad jag blev när det var överraskningspaket, en finfin rulle från finfinaste Kollijox-Jennie som hon skickat till mig?!? Gårdagens hormonella skitdag vändes på ett ögonblick till en strålande glad onsdag när jag och Sigge lämnade Coop och gick ut mot bilen på parkeringen.

Ja, och sen fick jag lite problem med att sätta fast en sprattlande Sigge i barnstolen så jag la Kollijox-rullen på taket och sen glömde jag bort det och körde mina nio kilometer hem på slingrig väg genom skogen och när jag kom hem var paketet (såklart) puts väck. Jag ringde i panik till Coop och kassörskan gick ut på parkeringen men såg ingenting så jag körde jättesakta hela vägen dit och hem och spanade i dikena men utan resultat.

Så. Jävla. Ledsen. Nu. 

6 kommentarer:

  1. Nähääääää fifan vad tråkigt. Skickar så himla stor och varm fiktiv insvepning i filt och häller upp choklad med små marshmallows. Så himla trist!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hade smakat bättre IRL, men tanken är bättre än inget!

      Radera
  2. Nää fan vad trist! Man får hoppas att det är en ärlig människa som hittar paketet med tanke på att det står adress på det?

    SvaraRadera
  3. åhhh, men du, vilken tur att den hittat fram och dubbelt upp också ;)

    Kram och grattis så här i efterskott. Jag är inte gravid och ammar inte sedan länge, har alltså inget att skylla på. Nu befinner jag mig mitt i ett renoveringskaos och det är tamigtusan precis som en graviditet. Trött är bara förnamnet och ibland mår man till och med lite illa. Ilandsproblem jag vet, men ändå jag skyller mitt på det. Kram igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte fått avi nummer två än, men vet redan vem som ska få rör nummer två och dess innehåll! En liten liten tjaj och hennes familj som tillbringat halva julhelgen på sjukhus med läskig rs-smitta som kunde gått väldigt illa. Då behöver man en banditgirl som vakar över en när man kommer hem! <3

      Radera