onsdag 14 januari 2015

Min Banditgirl hittade ju hem!



Minns ni denna fadäs, när jag fick överraskningspaket från Kollijix-Jennie och GLÖMDE RULLEN PÅ BILTAKET och den försvann? Den kom tillbaka faktiskt, i mellandagarna kunde jag hämta ut samma rulle igen, så någon snäll hade väl hittat den och lämnat in den på posten. Så himla glad, både över snällheten och över innehållet, EN BANDITGIRL! MED RÄV!

Och dubbelt glad blev jag sen, för Kollijox litade nog inte riktigt på människors godhet utan hann skicka ett nytt paket innan det första kom fram. Och så ville hon att jag skulle ge dubletten till någon jag tycker riktigt mycket om, och det gjorde jag i dag. Eller, jag skickade den i dag i alla fall, till en liten tjej som jag ännu inte träffat men som jag ändå tycker väldigt mycket om. Född i vecka 35 och nyss hemkommen från en supertuff sjukhusvistelse efter att ha fått RS-virus och blivit jättesjuk, klart hon ska ha en Banditgirl med räv som vakar över henne i fortsättningen då! Hur skulle det annars se ut?

2 kommentarer: