söndag 18 januari 2015

Mitt hååår, jag saknar mitt hååår!

Så här kan ni räkna med att jag kommer se ut tills det oidentifierbara som växer på min skalp har skärpt till sig. Minns inte hur lång tid det tog efter att Sigges hade fötts innan håret kändes hyfsat normalt igen, men jag kommer säkert få starta resten av året med att gömma detta löjliga skämt till hår under en scarf.

Annat var det förr i tiden, när jag var så här grann:

Ser ni vad glad jag ser ut? Pigg? Solbränd? Det sitter säkert ihop på något vis. Ja jävlar, projekt spara-ut-håret startar NU. Om jag börjar hinta om att klippa mig så slå mig i ansiktet och visa mig det här inlägget, okej?

4 kommentarer:

  1. Alltså... Jag har mer och mer övervägt peruk. Tänk Dolly Parton och Cher... man ser alltid snygg ut i håret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ja, där har vi framtiden, SMART!

      Radera
  2. Fast det är jättefint med kort hår också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjälps inte, jag vill ja låååångt!

      Radera