lördag 10 januari 2015

Ni = bäst!

Har fått mängder av kejsarsnittskommentarer både här och på Insta (där jag har det oerhört fantasifulla namnet mirijam_geyerhofer) och inte en enda har varit negativ. Jag upprepar: INTE EN ENDA har varit negativ. Inte för att jag inte hade kunnat ta det, men jag är ändå så himla tacksam över att folk jag har omkring mig både i verkliga livet och via nätet är så himla förstående och liksom... vettiga i huvudet. TACK!

Känner mig också cirka en miljon gånger mer pepp på graviditeten nu när jag kan slappna av inför framtiden. Det är fint att känna att hon sparkar utan att direkt börja noja, utan bara kunna lägga handen på magen och försöka ta in att det ligger en liten enkilosbebis där inne, som ska bo här med oss sen. Lilla Kejsarinnan, det kommer bli bra det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar