lördag 31 januari 2015

Nytt år, ny bloggkostym!

Nej men kolla in vad fin min blogg har blivit! Jag tänkte att KattaKvack hade lite för mycket fritid vid sidan av jobb, hus, sjuka barn, att vara sjuk själv och en sambo som skurit av sig handen under en middagslagningg så jag frågade om hon inte kunde fixa en lite vårigare outfit till min blöggy och det ville hon! Det är väl en äkta vän det!?

Pastelligt och fint blev det, passar perfekt när det är februari i morgon och alltså max 28 dagar kvar till att vi är inne i en officiell vårmånad. Dessutom hittade jag vintergäck och snödroppar i rabatten i går (bildbevis på Insta!) och solen går upp klockan 08:01 och ner klockan 16:40 så det värsta av det värsta av dödsmörkret är på väg att försvinna.

Och – i dag kommer den här sköna bönan ner från Stockholm och hänger i dagarna tre, hipp hipp hurra!

4 kommentarer:

  1. Jättefint och vårigt!

    Ha det så kul med Kakan! Jag tänkte på henne igår när jag klämde det sista ur tuberna med hudprodukter jag vann i en utlottning i hennes blogg :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får hålla tummarna för att det kommer fler utlottningar då!

      Radera