torsdag 22 januari 2015

Sol ute, sol inne osv

Examenstulpanerna, still goin' strong efter en vecka!
Det är så typiskt mig, först klagar jag på hur otro-ho-ligt mörkt det är exakt hela tiden, men så fort solen kommer fram så blir jag irriterad över hur otro-ho-ligt dammigt det är överallt, hur mycket hundhår det är på golvet, hur skitiga våra fönster är och hur störigt det är att jag måste flytta datorn och ställa tulpanerna i vägen för solen för att kunna plugga. Hå hå ja ja. Aldrig nöjd, det är tydligen min lott i livet.

Hur gör jag för att bli lite mer zen i min hjärna? Började med att ta ut hundarna i solen för att försöka roa dom på fältet bredvid huset, jag kan ju inte gå på några direkta promenader eftersom jag får så jäkla mycket sammandragningar hela tiden. Jag ska bli lite mer som Stefan tror jag, kolla in bara, inte ett bekymmer i världen för den här jycken:

Jabbadabbadoooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar