onsdag 11 februari 2015

Cinderalley saved my life!

Snälla webdesignern Cinderalley (TACK!) erbjöd sig att hjälpa mig med min kodning och det tog väl tre sekunder innan svaret på alla mina problem kom i retur i inkorgen.

Du har stavat fel på width och skrivit widht istället. 

Jahaja. Jag hade kunnat googla ihjäl mig och sedan återuppstått och googlat ihjäl mig en gång till utan att hitta någon som helst lösning på mina div- och boxproblem. Nåväl, en kurs i engelska på det här så är jag redo att ta över världen sedan.

4 kommentarer:

  1. Alltså det är ju det värsta med kodning... Jag hade tänkt fråga dig om jag kunde hjälpa, men då jag inte är en superkodare själv var jag inte säker på om jag hade tillräckliga kunskaper. Att bara små stavfel gör att ingenting funkar, såå irriterande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur?! Kodning är ju två språk i ett som hjärnan inte är helt van vid, både engelska och HTML. Hade jag skrivit "bred" istället för "bredd" så hade ju min hjärna noterat det av sig själv, nu ba: VAD ÄR FEEEELET?!?

      Radera
  2. Hahaha! Men skönt att det gick att lösa så himla lätt (efter att du googlat ihjäl dig).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen, det betyder ju även att jag inte är så dum i huvudet som jag trodde, bara dålig på att stava :)

      Radera