lördag 7 februari 2015

Ett litet tacktal från tv-soffan

Har fullt upp med att äta snacks och kolla på mellon, men eftersom min blogg inte bara är en outsinlig källa till glädje och kunskap för er, utan även en dagbok för mig, så måste jag torka bort chipssmulorna från fingrarna och göra en snabb minnesanteckning på temat barn och sömn.

Snabb minnesanteckning på temat barn och sömn:

TACK TACK TACK UNIVERSUM FÖR ATT DU GETT OSS ETT BARN SOM ÄNDA SEDAN HAN VAR FYRA VECKOR GAMMAL HAR VARIT PROVOCERANDE ENKEL ATT LÄGGA. Utgår från att du ser till att det blir samma med hans syrra. Okej tack hej.

2 kommentarer:

  1. Mina är så stora att jag nästan glömt bort hur jävulvidrigt det var när de var små och ALDRIG sov. Nu kan jag verkligen vara glad för din skull och jag håller tummar och tår och knäskålar för att den lilla våfflan följer storebrors sovvanor!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att Kejsarinnan håller stilen!

    SvaraRadera